Cerințe
Experiență de muncă în suport tehnic/centru monitorizare rețea;
Posedarea limbilor română şi rusă;
Responsabilitate, inițiativă;
Abilitatea de a activa în echipă;
Cunoașterea sistemelor de monitorizare Zabbix, Cacti, PRTG;
Cunoștințe avansate în TCP/IP și în depanarea problemelor de rețea;
Cunoștințe în administrarea sistemelor linux constituie un avantaj;
Cursuri în domeniul rețelelor constituie un avantaj;
Disponibilitatea lucrului în ture (24/24).
Responsabilități
Monitorizarea pro activă a sistemelor informaționale și echipamentelor;
Monitorizarea alertelor și log-urilor de sistem din sistemele de monitorizare;
Reacționarea rapidă la alertele și evenimentele apărute;
Notificarea persoanelor responsabile sau beneficiarilor despre incidente și lucrări planificate (e-mail, telefon);
Lucrul în sistemul de ticketing pentru soluționarea problemelor sau escaladare;
Elaborarea și menținerea documentației interne.
Beneficii
Schema salarială atractivă;
Lucru cu cele mai noi tehnologii;
Training-uri pentru dezvoltarea capacităților profesionale;
Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în carieră;
Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
Zi liberă achitată în ziua de naștere.
Expediază CV-ul la adresa de email:
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md
Atașează CV-ul