Cerințe
Studii superioare finalizare;
Abilități de comunicare eficientă și orientare către client;
Inițiativă și spirit organizatoric;
Adaptabilitate la condiții și activități noi, atenție la detalii;
Cunoașterea limbilor română, rusă la nivel avansat, engleza la nivel de utilizator intermediar;
Operare PC la nivel avansat (MS Office, baze de date, Internet, email, s.a.);
Cunoștințele tehnice (rețele, hardware, internet) - constituie un avantaj;
Studii superioare de licență finalizate;
Experiența în domeniu ar constitui un avantaj.
Responsabilități
Preluarea apelurilor de la clienții companiei;
Oferirea informațiilor corecte și într-o manieră profesională;
Acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului;
Asigurarea unei evidențe clare a activității desfășurate;
Adoptarea unei atitudini pozitive și orientate către client;
Respectarea standardelor și a indicatorilor de calitate stabiliți;
Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor.
Beneficii
Schemă salarială atractivă;
Lucru cu cele mai noi tehnologii;
Training-uri de pregătire profesională;
Oportunități de creștere în carieră;
Contract de angajare în prima zi de muncă;
Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
Zi liberă achitată în ziua de naștere.
Atașează CV-ul