Mergi la conţinutul principal
Vă rugăm, aşteptaţi...
Cerințe
Cunoștințe în administrarea sistemelor de operare din familia Windows: 10, Windows Server 2008 și mai mare;
Abilitatea de a lucra cu utilizatorii la distanta;
Cunoștințe avansate în TCP/IP și în depanarea problemelor de rețea;
Cunoștințe în funcționarea aplicațiilor în mediu de operare Windows;
Capacități avansate de depanare a incidentelor;
Cunoașterea instrumentelor utilizate la depanarea incidentelor;
Capabilități de analiză a problemei și identificare a soluției;
Posedarea limbilor română şi rusă;
Posedarea permisului de conducere de categoria B și experiența în conducerea autovehiculului;
Studii: superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente;
Responsabilități
Soluționarea incidentelor/solicitărilor;
Oferirea consultațiilor utilizatorilor prin telefon/e-mail/service-desk;
Suport tehnic de nivel fizic și aplicație pentru utilizatori;
Elaborarea documentației tehnice;
Efectuarea lucrărilor de mentenanță precum si de corecție a infrastructurilor de telecomunicații la nivel local precum si a unităților de procesare inclusiv cu deplasări în sediile instituțiilor pe teritoriul țării.
Beneficii
Schema salarială atractivă;
Lucru cu cele mai noi tehnologii;
Training-uri pentru dezvoltarea capacităților profesională;
Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în carieră;
Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
Zi liberă achitată în ziua de naștere.

Expediază CV-ul la adresa de email:  
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md 

Atașează CV-ul

Numai un singur fișier.
Limită 30 MB.
Tipuri permise: pdf, doc, docx.
CAPTCHA
Această întrebare este pentru a testa dacă sunteți sau nu un vizitator uman și pentru a preveni trimiterile automate de spam.