Mergi la conţinutul principal

Serviciul telefonie fixă

Descriere
Serviciile de telefonie fixă prestate de STISC oferă o soluție cost-eficientă pentru convorbiri telefonice calitative și multifuncționale pentru organizații din secorul bugetar și persoane juridice. Serviciile sunt bazate pe cele mai inovatoare tehnologii în telecomunicații, care permit un nivel înalt de calitate al serviciilor la prețuri minime. Serviciile de telefonie fixă sunt oferite prin intermediul  stațiilor telefonice virtuale (PBX), care permit extinderea semnificativă a serviciilor oferite.
Convorbirile telefonice în cadrul rețelei de telefonie fixă ale STISC sunt protejate prin mecanismele de securitate integrate la nivelul Rețelei de Transport a Autorităților Administrației Publice.

Beneficiari
Autorități publice, instituții de stat, persoane juridice din sectorul real


Domenii de utilizare
Serviciul de telefonie fixă al STISC sunt utilizate pentru formarea și primirea apelurilor în rețeaua fixă și mobilă, precum și apeluri internaționale.  Adițional, pot fi organizate teleconferințe și video conferințe cu participarea mai multor salariați din cadrul organizației, geografic dispersați.

Serviciul include

  • Conectarea beneficiarului la rețeaua telefonică a prestatorului;
  • Teleconferință (discuții simultane cu mai mulți abonați ai diferitor furnizori de servicii);
  • Video conferință (cu condiția existenței echipamentelor terminale ce suportă această funcționalitate);
  • Readresarea apelurilor de intrare;
  • Răspuns vocal interactiv;
  • Identificare apel de intrare;
  • Suport în utilizarea serviciului și gestiunea incidentelor, conform nivelului agreat.

 

Suport în utilizarea serviciilor
Informații adiționale, precum și suport în utilizarea serviciului pot fi obținute apelând la Serviciul Suport Clienți. La plasarea solicitărilor de suport, este necesar a indica codul serviciului ca fiind ”Telefonie fixă”.


Ordinea de prestare a serviciilor
Serviciul de telefonie fixă al STISC este oferit în bază de contract. Pentru a obține o ofertă de preț, rugăm să contactați serviciul Vânzări.

 

Indicatori de calitate administrativi pentru serviciul de telefonie pentru trimestru II anul 2021

Indicatori de calitate administrativi pentru serviciul de telefonie pentru trimestru I anul 2020

Indicatori de calitate administrativi pentru serviciul de telefonie pentru trimestru II anul 2020